مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-20سياسي

یادداشت| سر چشمه را دریاب...


بر همگان واضح است که توانمندسازی بخش خصوصی وظیفه اصلی دولت است و قوه قضاییه هیچ گونه وظیفه قانونی در خصوص احیای کارخانجات و صنایع ندارد، لکن قوه قضاییه آقای رییسی در مدت دو سال و تاکنون 500 کارخانه را در سطح کشور احیا کرده و به چرخه تولید برگردانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خراسان جنوبی، مهدی چاپاری فعال رسانه ای در یادداشتی تحت عنوان سر چشمه را دریاب نوشت: بلافاصله پس از کاندیداتوری آیت الله رییسی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بلافاصله جریان های معاند داخلی و خارجی که حیات و سرنوشت خود را با آمدن ایشان در خطر می دیدند، در یک صف آرایی منظم اقدام به تخریب ایشان نمودند.

گاهی در لباس مدعی در آمده و و ایشان را به عنوان مسبب اعدام های سال 61 مورد مواخذه قرار داده و صلاحیت ایشان برای قبول پست ریاست جمهوری را زیر سوال می برند و گاهی در مقام دلسوزی بر آمده و با اذعان به قسمت کوچکی از موفقیت های ایشان در قوه قضاییه ناله واحسرتا سر داده که اگر ایشان از قوه قضاییه بروند چه شخصی جایگزین ایشان خواهد شد و یا چه کسی در نبود ایشان با فساد های بزرگ و سازمان یافته مقابله خواهد کرد؟ یا اینکه چه جایی بهتر از قوه قضاییه برای رسیدگی به درد مردم؟ آقای رییسی در مدت نزدیک به دو سال سکانداری قوه قضاییه عزم خود را بر مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| سر چشمه را دریاب...

یادداشت| سر چشمه را دریاب...